Servicii de administrare financiara şi contabilitate asociatii de proprietari
Administrare financiara şi contabilitate asociatii de proprietari conform standardelor europene de profil, urmarind sa crestem confortul, calitatea vietii si securitatea locatarilor.


Firme administrare financiara Asociatii de Proprietari Bucuresti si Ilfov
- organizarea contabilitatii in conditiile legale
- intocmirea listelor de intretinere in conformitate cu prevederile legii 196/2018
- repartizarea facturilor furnizorilor de utilitati, a prestatorilor de servicii si a altor cheltuieli efectuate pentru intretinerea proprietatilor comune
- intocmirea registrului jurnal, registrelor pentru evidenta fondurilor (rulment, reparatii, speciale – imbunatatire confort s.a., penalizari etc)
- calculul penalizarilor
- colectare facturi si plati catre furnizori
- fise apartamente si furnizori
- intocmirea statelor de plata, depunerea declaratiilor aferente personalului remunerat (exclusiv contract mandat)
- intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale si a situatiilor elementelor de activ-pasiv
- obtinerea si procesarea extraselor de cont
- evidenta/centralizarea indecsilor apometrelor individuale
- achitarea facturilor emise de catre furnizori

Servicii administrare financiar-contabila prin Bloc Administrator®
Avantajele externalizarii serviciilor de contabilitate Asociatii de Proprietari

Costurile se reduc semnificativ cu Bloc Administrator® - Firma contabilitate asociatii de proprietari Bucuresti şi Ilfov

Daca o asociatie de proprietari are angajati este obligata de legislatia in vigoare la indeplinirea unei suite de formalitati costisitoare – dosar de angajat, intocmirea fisei de prezenta, contractarea serviciilor de medicina muncii si securitate in munca, asigurarea de materiale pentru desfasurarea activitatii, asigurarea zilelor de concediu medical si de odihna conform legislatiei in vigoare, contractarea serviciilor de gestiune a resurselor umane (hr), inregistrari ale contractului de munca si a modificarilor acestuia s.a. iar in cazul incetarii contractului de munca exista termene clare cu privire la preaviz si plata zilelor de concediu de odihna neefectuate.
In timp ce administratorul angajat al asociatiei de proprietari are dreptul la concediu medical si de odihna, o persoana juridica isi gestioneaza angajatii in asa fel incat sa poata presta serviciile in aceleasi conditii pe toata perioada prevazuta in contractul incheiat.
In cazul externalizarii catre o firma contabilitate asociatii de proprietari, costurile se reduc semnificativ, toate aceste obligatii revenind in sarcina prestatorului de servicii administrare imobile Bucuresti care emite lunar o factura fiscala cu contravaloarea serviciilor prestate conform contractului.
Aveti nevoie de o echipa de profesionisti pentru contabilitate Asociaţii de Proprietari?
Tine evidenta contabila asociatii de proprietari cu Bloc Administrator® - Firme contabilitate asociatii de proprietari Bucuresti Ilfov
- Pentru ca ne dorim sa castigam increderea comunitatii.
- Pentru că insistam sa comunicam cu toti proprietarii.
- Pentru ca suntem flexibili, proactivi, implicati si impartiali in relatiile cu proprietarii.
- Pentru ca ne adaptam in continuu.
- Pentru sustinerea activitatii noastre si cresterea gradului de confort a membrilor asociatiilor de proprietari pentru care prestam serviciile noastre, pastram in bune conditii canale de comunicare cu institutiile si ceilalti prestatori de servicii angajati de catre asociatii, dintre care: departamente din cadrul autoritatii locale, operatorul de salubritate, operatorul de funizare a apei si canalizare, prestatorii de servicii de mentenanta a lifturilor/grupurilor de pompare etc.
Costurile se reduc semnificativ cu Bloc Administrator® - Contabilitate asociatii de proprietari
Transparenta, acuratetea si corectitudinea calculelor
Principala activitate de administrare a unei asociatii de proprietari este cea financiara. Pentru certitudinea informatiilor procesate si prezentate membrilor asociatiei de proprietari, utilizam softuri specifice care asigura transparenta maxima, Bloc Administrator® alocand maximul posibil de resurse pentru atasarea in cadrul softului utilizat a tuturor documentelor care stau la baza intocmirii listelor de intretinere, orice cheltuiala iesind in evidenta o data cu existenta facturii aferente si a detaliilor elaborate.
Costuri optime
Experienta acumulata, portofoliul de parteneri si modul de abordare ne ajuta sa identificam prestatorii de servicii cu raportul calitate/pret optim.
Contabilitate Asociatii de Proprietari
Modul de organizare a colectivului face ca fiecare asociatie de proprietari (membri, comitet executiv, presedinte) sa aiba la dispozitie cel putin doi reprezentanti ai Bloc Administrator® la dispozitie pe toate canalalel de comunicare la care se adauga suportul asigurat in cadrul meniului de contact al softului utilizat.
Conturi online si metode de plata facile
Membrii asociatiei acces fara restrictii la softul utilizat. O data cu crearea contului acestia vizualiza situatia financiara, documentele asociatiei sau isi pot introduce indecsii apometrelor individuale. De asemenea, plata cotelor de intretinere poate fi facuta de oriunde cu optiunea de „Plata cu cardul” sau retelele de automate de plata din magazine, sumele achitate reflectandu-se instant in situatia financiara a apartamentului iar banii merg direct in contul asociatiei de proprietari din care fac parte.
Echipa Bloc Administrator®
Experienta acumulata, portofoliul de parteneri si modul de abordare ne ajuta sa identificam prestatorii de servicii cu raportul calitate/pret optim.
Servicii complete
Bloc Administrator® presteaza pentru asociatiile de proprietari servicii financiare si tehnice specifice prin integrarea in oferta noastra a tutoror necesitatilor pentru buna desfasurare a activitatii intretinere si conservare a imobilelor.
Te-ar putea interesa
Întreținerea și mentenanța imobilelor: sfaturi și bune practici pentru menținerea în stare bună a clădirilor
1. Importanța întreținerii periodice a imobilelor De ce este esențială întreținerea regulată? Întreținerea regulată a imobilelor nu doar că previne deteriorarea acestora, dar contribuie și la prelungirea duratei de viață a clădirilor și la menținerea valorii investiției. Neglijarea întreținerii poate duce la probleme costisitoare și la devalorizarea proprietății. Impactul asupra valorii proprietății Proprietățile bine întreținute…
Dacă locuieşti la bloc acest articol te-ar putea interesa
În societatea agitată și dinamică în care trăim, gestionarea unei asociații de proprietari poate deveni o sarcină complexă și uneori tensionantă.
Pentru a asigura o administrare eficientă și o conviețuire armonioasă între membrii comunității, mulți au început să recurgă la colaborarea cu firme specializate în administrarea asociațiilor de proprietari.