Firma Administrare Asociatie de Proprietari, servicii complete pentru asociatiile de proprietari din Bucureşti şi Ilfov
Administram proprietatile conform standardelor europene de profil, urmarind sa crestem confortul, calitatea vietii si securitatea locatarilor, suntem o firma de administrare asociatii de proprietari marcă înregistrată.
Firma Administrare Asociatie de Proprietari din Bucureşti şi Ilfov
Bloc Administrator®, firma administrare asociatie de proprietari, administreaza proprietatile potrivit standardelor europene de profil, urmarind astfel asigurarea, protejarea si cresterea calitatii vietii, a confortului ocupantilor, a securitatile acestora, avand misiunea de a optimiza cheltuielile, de a diminua si elimina pierderile, si bineinteles de a creste valoarea imobilului si de a o mentine pe o perioada cat mai indelungata de timp, toate acestea printr-un management performant al proprietatii.
Suntem o echipa de oameni flexibili, proactivi care comunica constant cu toti proprietarii pentru a ne indeplini obiectivele.
Fiecare asociatie de proprietari primeste ajutor din partea a minim doi membrii din echipa Bloc Administrator®, totul pentru a ne asigura ca isi desfasoara activitatea corect si manageriaza proprietatea intr-un mod optimizat si performant.
Firma administrare asociatie de proprietari pentru mai multe sectoare și cartiere din București:
Dorobanți, Băneasa, Pipera, Floreasca, Dămăroaia, Bucureștii noi, Primăverii, Aviației, Grivița, Aviatorilor, Victoriei, Pajura, Domenii
Pantelimon, Colentina, Iancului, Tei, Floreasca, Moșilor, Vatra Luminoasă
Vitan, Dudești, Titan, Balta Albă, Centru Civic, Dristor, Muncii, Unirii
Berceni, Giurgiului, Olteniței, Tineretului, Văcărești, Timpuri Noi
Giurgiului, Ferentari, Rahova, Ghencea, Cotroceni, 13 Septembrie
Giulești, Drumul Taberei, Militari, Crângași, Ghencea
Firma administrare Asociatie de Proprietari Ilfov
- Firma administrare asociatie de proprietari Bragadiru
- Firma administrare asociatie de proprietari Buftea
- Firma administrare asociatie de proprietari Magurele
- Firma administrare asociatie de proprietari Otopeni
- Administrare imobile Voluntari
- Administrare imobile Chitila
- Firma administrare asociatie de proprietari Chiajna
- Firma administrare asociatie de proprietari Buftea
- Administrare asociatii de proprietari Pantelimon
- Firme administrare blocuri Popesti-Leordeni
- Firme administrare tehnica blocuri Voluntari
Firma administrare Asociatie de Proprietari - Servicii oferite de Bloc Administrator®
Avantajele externalizarii serviciilor catre o Firma de Administrare Apartamente din Bucureşti şi Ilfov
Solicită o ofertă de preţ în detaliu cu servicii şi tarife administrare Asociaţii de Proprietari
Daca o asociatie de proprietari are angajati este obligata de legislatia in vigoare la indeplinirea unei suite de formalitati costisitoare – dosar de angajat, intocmirea fisei de prezenta, contractarea serviciilor de medicina muncii si securitate in munca, asigurarea de materiale pentru desfasurarea activitatii, asigurarea zilelor de concediu medical si de odihna conform legislatiei in vigoare, contractarea serviciilor de gestiune a resurselor umane (hr), inregistrari ale contractului de munca si a modificarilor acestuia s.a. iar in cazul incetarii contractului de munca exista termene clare cu privire la preaviz si plata zilelor de concediu de odihna neefectuate.
In timp ce administratorul angajat al asociatiei de proprietari are dreptul la concediu medical si de odihna, o persoana juridica isi gestioneaza angajatii in asa fel incat sa poata presta serviciile in aceleasi conditii pe toata perioada prevazuta in contractul incheiat.
In cazul externalizarii serviciilor catre o firma administrare asociatie de proprietari, costurile se reduc semnificativ, toate aceste obligatii revenind in sarcina prestatorului de servicii care emite lunar o factura fiscala cu contravaloarea serviciilor prestate conform contractului.
Cauti o firma profesionista pentru servicii administrare asociatie de proprietari?
Firma administrare Asociatie de Proprietari
- Pentru ca ne dorim sa castigam increderea comunitatii.
- Pentru că insistam sa comunicam cu toti proprietarii.
- Pentru ca suntem flexibili, proactivi, implicati si impartiali in relatiile cu proprietarii.
- Pentru ca ne adaptam in continuu.
- Pentru sustinerea activitatii noastre si cresterea gradului de confort a membrilor asociatiilor de proprietari pentru care prestam serviciile noastre, pastram in bune conditii canale de comunicare cu institutiile si ceilalti prestatori de servicii angajati de catre asociatii, dintre care: departamente din cadrul autoritatii locale, operatorul de salubritate, operatorul de funizare a apei si canalizare, prestatorii de servicii de mentenanta a lifturilor/grupurilor de pompare etc.
Avantajele colaborării cu Bloc Administrator®, firma administrare asociatie de proprietari, sunt expuse mai jos:
Firma administrare asociatie de proprietari
Principala activitate de administrare a unei asociatii de proprietari este cea financiara. Pentru certitudinea informatiilor procesate si prezentate membrilor asociatiei de proprietari, utilizam softuri specifice care asigura transparenta maxima, Bloc Administrator® alocand maximul posibil de resurse pentru atasarea in cadrul softului utilizat a tuturor documentelor care stau la baza intocmirii listelor de intretinere, orice cheltuiala iesind in evidenta o data cu existenta facturii aferente si a detaliilor elaborate.
Costuri optime
Experienta acumulata, portofoliul de parteneri si modul de abordare ne ajuta sa identificam prestatorii de servicii cu raportul calitate/pret optim.
Suport
Modul de organizare a colectivului face ca fiecare asociatie de proprietari (membri, comitet executiv, presedinte) sa aiba la dispozitie cel putin doi reprezentanti ai Bloc Administrator® la dispozitie pe toate canalalel de comunicare la care se adauga suportul asigurat in cadrul meniului de contact al softului utilizat.
Conturi online si metode de plata facile
Membrii asociatiei acces fara restrictii la softul utilizat. O data cu crearea contului acestia vizualiza situatia financiara, documentele asociatiei sau isi pot introduce indecsii apometrelor individuale. De asemenea, plata cotelor de intretinere poate fi facuta de oriunde cu optiunea de „Plata cu cardul” sau retelele de automate de plata din magazine, sumele achitate reflectandu-se instant in situatia financiara a apartamentului iar banii merg direct in contul asociatiei de proprietari din care fac parte.
Echipa Bloc Administrator®
Experienta acumulata, portofoliul de parteneri si modul de abordare ne ajuta sa identificam prestatorii de servicii cu raportul calitate/pret optim.
Servicii complete
Bloc Administrator® presteaza pentru asociatiile de proprietari servicii financiare si tehnice specifice prin integrarea in oferta noastra a tutoror necesitatilor pentru buna desfasurare a activitatii intretinere si conservare a imobilelor.